Underbart :D

Tjingaloong :P Moas kaqlas blev lyckat :)
Hon fick massa presenter! Hon fick b.la en likadan bikini som jag med kjol till :) 
Shit va snygga vi kommer bli på lalandia asså:) hihi

Lite senade vid halv 10 stack jag och Emelie ut en runda med lite folk :)
Vi gick till skolan och hade trevligt :P
Vi kom hem igen vid 11 tiden..
Vi la oss och kollade på film lite senare och somnade typ halv 1
Men jag vaknade redan kl NIO! Usch !
Men nu ligger jag under täcket och äter godis och bloggar lite :D hihi

Idag vid 1 ska jag och Emelie passa Vilda då Angelica ska fixa naglarna :)
Vilda ska få presenterna som är från mig :D
Sen när Angelica är klar så får vi se vad dagen mer har att bjuda på :)
Men jag har iallafall inget mer bestämt .. För Emelie ska hem vid 3 ...

Oj oj oj nu börjar det bli varmt här under täcket :P haha
Måste bara säga: Det är helt underbart med lov :)

ha det bra pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback