Hejsaan :)

Hejsanhoppsan :) <33 Det börjat bli tjatigt att skiva de men .. Idag var jag först i skolan.. :P
Vi hade väldigt kul på sista rasten HAHAHA Eller vad säger ni Matilda, Amina ? om er hmm.. vad ska man kalla de ? :P
Jag o Emma o Sybbe höll på att flabba ihjäl oss förfan ! HAHA <3
Men skolan gick väl bra anners :) vi hade bild i dag o de e ganska kul faktiskt :D <3
 Men vi slutade sent halv ca halv 4 skulle vi slutat men vi fick gå 10 över 3 istället :)

Ida fick åka hem för att hon nt mådde bra .. bara för de slänger vi in en bild på oss från NYÅR :D <3





Härlig bild tycker jag xD <3


Jag får nog  faktiskt hålla med Thess om att Färlöv är väldigt roligt :)  <3 (ALLTID) men de kan ju bero på er ;) <3
Nehee.. då ska jag gå o duscha ! Ganska skönt att vi inte har nån träning idag faktiskt.. !

Vettu ??

IDAG ÄR DE ANDRA AVENYN !!!! <3333333333

men ha de bra puss // Frida <3

Kommentarer

Postat av: Lillskiten:D

Hihihihihiihih, fan va pinsamt när david kom han undra fan nog va vi syssla me som ja me gjorde fatta nada va jag höll på mex)) Älskar diiig<33

2009-03-24 17:06:52




Postat av: Emma

hahahahahahahahah!!!! fan va kul de va :p haha davids min när han kom :p haha fan va vi skrattade asså!! :p

2009-03-24 17:08:54




Postat av: Anonym

vilken gullig bild på er två kram

2009-03-24 17:44:27




Postat av: Ida Johansson

Snyggingar på bild (y)

Älskar dig FridaAmandaSusannneNilsson <3333

2009-03-25 20:38:40
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback