måndag..

Jaha då va de ny vecka igen o snart reser vi.. :) Först var de skolan och de blev lite jobbigt ett tag när jag berättade om de hemska .. =/ så jag slapp gympan... Men sen hämtade mamma o pappa mig på skolan så åkte vi till Träne (där farmor ska ligga med sin man) Så de va väl fint där ... Sen åkte vi vidare till Thess och följde med ovh hämtade Rasmus o Moa dom blev väldigt glada båda två :D <3 Alltid lika go'a dom ungarna <3 Vi gick även en liten runda i färlöv.
VÄLDIGT TREVLIGT I FÄRLÖV som alltid <33 Nu ska jag kolla lite på tv sen duscha o lite så sen blir  de natti natti <3





ack till alla vänner som stöttar o tröstar jag älskar er <33

Kommentarer

Postat av: Therese

Ja de är faktiskt riktigt trevligt här i Färlöv =)

Tack för en trevlig eftermiddag

Puss och Kram

2009-03-23 21:21:05
URL: http://familjencederlund.blogg.se/




Postat av: Anonym

klart vi stöttar dig gumman puss

2009-03-24 11:29:33




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback