nu är de inte långt kvar :DD

Jiiiiiiiiiiippiiiiee nu är de inte långt kvar :DD Gud vad jag har längat / längtar :D <3 Det ska bli så skönt och kul :D
och det är ju väldigt kul att alla BLEKFISAR är så avundsjuka :D HAHAHA ! Men ikväll får man lägga sig vid 9 för att orka upp kl FYRA inatt ! Sen går planet vid halv 9 tror jag de va :D sen kan ni ju tänka på mig imorn vid 2 tiden när jag har de varmt , gött :D HAHAHAH <3 Felicias mormor o morfar är där nere nu och sa att d eva 40 grader på dagarna :D
 Vilket känns VÄÄÄLDIGT bra :D <3 Men nu får jag väl sluta tjata om de... ! Men bara en sista gång: JAG LÄNGTAR !


Men idag va de ju skola till vid 3.. :( behöver inte säga mer än att de va DÖÖTTT !





Men efter skolan blev de stan med Amina , Emma :) -------> 



JAG KOMMER SAKNA ER <3 NI VET SJÄLVA VILKA NI ÄR <3 JAG ÄLSKAR ER <3


Kommentarer

Postat av: Sybrenne

jag kommer sakna dig <3<3

2009-04-01 06:44:23




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback