Onsdag :)

Idag var de onsdag dåja.. Skolan var väl tråkig som vanlig fast David e SNYYYYYYYYYYGG ! HAHAHA :P
Idag efter skolan var jag i stan med Emma o (Filippa en liten stund) Vi köpte tröjorna och spray, pennor :)
HAHA va snygga vi kommer bli =D längtar till imorn ska bli riktigt kul att göra bort sig för hela skolan ! :P HAHA 
Vi lär ju inte vinna men vi får ju hoppas ;) Nu ska jag kolla lite på tv :)
Vettu? nu är de bara 4 skoldagar kvar till vi resr =D <3 Gud vad jag längtar ! 
De ska bli så skönt att bara bada o sola hela dagarna =D <3
 

Bara för de så  slänger in en bild på mig SysterYster ;)



Idag har jag varit väldigt glad :) men jag vet inte varför <3 Men ha de bra Pussheej <3


Kommentarer

Postat av: Therese

2009-03-25 22:06:15




Postat av: Therese

Ah va söta vi är hihih



Puss puss

2009-03-26 10:40:30
URL: http://familjencederlund.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback