packa , packa !

Imorse stack jag till Färlöv :) köpte mig en bulle o gick hem till Thess med familj :) <3 
Freddan fixade de me kameran :) tack tack <3
Sen stack jag o Thess in till stan vid 12 tiden och solade sen skulle hon klippa sig 1.
Så efter hon hade klippt sig vilket blev väldigt fint :) Så gick vi en runda
på stan men de va så satans kallt ! Så vi stack till Maxi istället och gick där en runda
Sen körde Thess hem mig :) <3

Har varit en Trevlig Sis day today ^^ HAHA :P
När jag hade kommit hem sen då så började jag packa :( SÅÅ tråkigt men gud va man LÄNGTAR NU!
Det ska bli så skönt att komma i väg i TVÅ veckor :DDD <3
Nu har jag iallafall nästan packat klart bara lite kvar nu :) !
Jag ska ta me mig 4 par skor och jag ill ha med fler men de får nog inte plats.
Men jag ska köpa skor där nere :) JAG GILLAR SKOR ! ;)
Nog om de !

Emma kommer till mig ikväll och ska sova här :) hon gick me på att kolla på SRÄCKFILM :DD <3
Typ första gången ! HAHAHAHA <3
Vi ska käka CHOKLAD :D <3 GOOOTTT !
Men nu ska jag läsa lite bloggar
Här kmr en Bild på Emma & Mig <3


Pusshaajj <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback