Vatt med Emelie :)

Idag har jag först vatt i skolan ... tråkigt som vanligt... Sen har jag lekt med Emelie :) kul som alltid ! vi är typ beroende av tuggummi :DD <3 Men iaf så va vi i stan o vi va typ på H & M 1,5 timme för Emelie är SEEEEG! :P Sorry Emelie men va bara tvungen att säga de :) men iallafall så köpte jag skor och present :) <3 Sen efter stan stack vi hem till mig en liten runda :) Imorn är de FREDAG skönt tycker jag :) och då ska mina 2 kusiner Emelie o Linda komma med deras barn William, Alicia :DD och deras mamma Bettan :P hihi Sen är de HEEEELG <3333 Men nu ska jag läsa lite bloggar :)


Hörs imorn Pussheejj <33

Kommentarer

Postat av: Anonym

kan du inte lägga in lite fler bilder på dig puss

2009-03-19 23:45:54




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback