DÅLIG UPPDATERING !

jaa...lite dålig uppdatering här dåva. så idag får det bli ett ganska långt inlägg ...
Men nu ska ni få reda på vad som har hänt under helgen :)
Jag sov ju över hos min syster med familj från Fred - lörd så gårdagen började i färlöv :) Det var kul förutom att dom var trötta TIDIGT på fredagen! okej ... Thess kan man kanske förstå för hon hade ju oporerats (och det gick bra) :)
Men iallafall så behövde ju inte Fredrik lägga sig så tidigt för de ! :P haha men skit samma jag kollade tv, smsade lite :) Sen somnade jag efter ett tag ....
Men efter att jag hade kommit hem från färlov i går så var vi ute och åt med mormor , morfar och gunilla :) Trevlaans :) <3  Potatisarna var inte såååååå varma :P HAHA och förlåt faster Vonki Monki det blev ingen bild på maten :S <3
Men efter att vi hade varit och ätit så åkte vi hem här och fikade :) När dom hade åkt hem vilket var typ kl 10.. så kom några kompisar till mamma , pappa hit och festade och hade kul (verkade det som) :P


Imorse vaknade man vid 11 :) Precis när jag hade vaknat så ringde Moa och frågade : Kan vi leka idag Frida? :P ?
hihihi såklart att vi kunde <3  Såååå gulligt att en (snart) 4-åring ringer en 14-åring och frågar om vi kan leka !! <3
Men iallafall så tog jag bussen vid 20 över 12 och När man närmade sig huset så möts man av en Baaamse kram :D <3
Idag har det varit väldigt kul i färlöv med massa "lek" och bus :) Vi plockade blommor och gav till Thess :P HAHA <3
Sen vid halv 4 kom mamms , papps också för vi skulle grilla det blev GI mat, allt var jätte gott utom "geggan" DEN VAR INTE GOD! :P haha Sen åt vi efterrätt även det var GI, det blev fruktsallad , turkisk yoghurt :) GOTT :)
Efter maten spelade vi lite fotboll :) och även det var väldigt kul :) <3
Så vi var väl hemma vid halv 7, och jag har precis duschat lääääänge :)


Här kommer en bild på denna snyggingen som jag lekte med idag :) hihi <3

Nu blev det ett långt inlägg :) Nu ska jag chatta lite och läsa några bloggar :) puss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback