Förlåt !

FÖRLÅT för min dåliga uppdatering :( <3 + jag har inte hittat sladden än
Svar på Vonkas kommentar : Det var underbart fint men så fruktansvärt hemskt ... Det blev massor av tårar .. <33


I fredes var det som sagt underbart fint men så fruktansvärt hemskt ! <3 Det var mycket folk och massa tårar :( <3
Sedan ute vid graven så skickade dom upp ca 50 ROSA ballonger upp till Evelina <3


I lördes / igår så var jag först i malmö med Matilda , Emma :) Emelie kunde tyvärr inte följa med :( <3 
Men det var väldigt trevligt och på tåget hade vi väldigt kul åt Emmas (kompis) HAHA jag kan ju bara säga att Emma var RÄDD!  vi hittade en del fina kläder m.m :)
Jag köpte :
svart/vit randiga thights

guldiga solbrillor

blå tunika

blå/vit skolavslutnings klänning

Mörka jeansthights

present till Vilda

svarta thight till mamms 

FICK 3 kg kattmat :P hahahah


Det var nog allt :P <3

Idag: så vaknade jag inte försen 12 :) Skönt att sova ut :)
I eftermiddag kommer Thess , Rasmus , Moa och grillar :)
Grattis på morsdag Mamms <3 iloveyou


Nu hade jag inte mer att skriva :P Ha det bra :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback