Hejsan!

Kvällen igår spenderades med den BÄSTA och SUPERSAKNADE Emelie <3 Vid halv 9 började vi gå till Willys Vi typ gick / sprang för vi kom på att dom stängde kl 9 ! Men vi gick dit på TIO min :) Yeeaah! på willys köpte vi lite fika :P Vi satte oss typ på den gräsmattan utanför Max och fikade lite sen promenerade vi hem och fikade lite ! <3 Sen följde vi Emelie hem vid 11 igår kväll ! <33 
Jag älskar dig Emelie <3

Emelie undrade om inte jag kunde vara hemma med henne idag för hon har ju inte det så kul hemma nu, Vilket man såklart förstår !! Jag trodde inte att jag skulle få det Men de fick jag :)
Så idag blir det ingen skola ! Fram till typ 2 så är det BARA Emelie som gäller :P hahah Ska bli kul ! <3
Men jag vaknade typ vid 9 idag ! :) Gött att sova så länge ! Sen kom Thess , Fredde hem här en runda innan dom skulle köra till sjukhuset för Thess ska ju som sagt opereras idag :( Men det kommer att gå bra ! <3 JAG ÄLSKAR DIG!


Så nu sitter jag bara här och väntar på Älskade Emelie som ska komma hit och äta frukost ! Sen ska vi ha kuuuul ! <3

Pusssssssss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback