Lååång Dag.. :)

Hej.. <3 Måste bara säga först att igåt när de åskade och blixtrade så var jag och Thess själva och vi var LIVRÄDDA för åskan :P Vi hade precis satt på en film när det började åska men den fick vi stänga av igen för jag var rädd att de skulle slå ner i tv:n så vi la oss i sängen o kollade igenom Thess nya mobil :) Sen somnade vi vid 12 tiden

Och idag så började det med att jag först vaknade kl 5!!! men sen somnade jag om halv 7 igen och sov till typ 9...
Sen började Moa bråka efter frukosten :( <3 Men idag fick mammsen komma hem igen så pappa hämtade henne på sjukhuset vid 12 :D <3 Så sen åkte dom till färran för att hämta mig.. Men då bestämde jag mig för att åka med Familjen Cederlund till Malmö o shoppa :) Så jag och mamma och pappa åkte hem så jag kunde hämta mina pengar :) Sen efter ett tag hämtade Thess m. familj mig sen bar det av :)

Väl framme i Malmö på Entré så köpte jag bara 2 linnen (svart , Vitt)  För jag ska ju till Entré igen på nästa lördag med några kompisar så då ska jag köpa mer :D <3 Men efter att vi var klara på Entré så åkte vi till märkesoutlet i malmö där jag köpte Converse :) Skiiit snygga :) imorgon kommer det kanske en bild ;) <3  Sen körde vi till Lund och åt på Donkan ... :D

Sen har det nog inte hänt mycket mer idag ... Fast jag saknar Emma <333 Men jag får ju träffa henne imorgon när vi ska på FEMKAMP :DDD Ska bli såå kul <3

Men nu ska jag kolla lite på tv ..Det var inte meningen att det skulle bli så långt inlägg som det blev men men ... <3
Ha det bra Puss & Kram hoppas ni går en trevlig fredag kväll :D <33



Kommentarer

Postat av: Emma

saknar dig me älsk <3 längtar!! :D

2009-05-22 21:36:27




Postat av: Ida

vem ska du till malmö med ?

2009-05-23 11:46:07




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback