Kmr sakna dig <3

Nu vet jag att det är Amina som kommenterar anonymt hela tiden :P skriiiv Amina istället då Fuckface! <33
Amina reser på Fredag och jag kommer SAKNA henne <33333 Jag kommer ihåg när hon sa 2 dagar innan vi reste den 1 april JAAAAA nu är det bara 2 månader kvar !! hahaha de va då de och nu är vi där om 3 dagar ... Fan va tiden går fort.. Men snart är det ju sommarlov och det ska INTE gå fort de ska va så här lååååååååååååååååååååååååååååång !!! :P hihi :D


I skolan idag så var det Seegt ! Jag har märkt att jag säger det nästan varje dag :P hihi Men det stämmer ju faktiskt! Efter skolan åkte jag och Emma upp till stan och åt Mcdonalds Muuuums vi smakade även den nya Mcflurry "maräng swiss" Muuuums på den oxå :P <3 HAHA 


Kl 10 i 4 åkte jag och Emma med bussen till Åhus för Emma skulle göra Ansiktsbehandling vilket hon verkade gilla :D Men hon har ju gjort det en gång innan och då gillade hon oxå de :D Idag fick jag en bikini till av Mammsen Jätte fin ni kan få bild på den sen när jag har hittat sladden för det har jag inte gjort än föresten... :P Tack, Tack Mamms <33


Sen åkte vi med mamma hem sen kl 6 :DD Trevligt att åka ner till Åhus ibland :D Faan va varmt det var idag föresten, de gillar vi :D  Igår hade jag vääääääldígt ont i ryggen men idag har det släppt lite eller ja ganska mycket faktiskt ! Så det känns SKÖÖÖNT ! Imorgon har jag inget att göra för ingen svarar på sms ?!?!?!? Vem vill göra något imorgon :) ? <3

Ha en trevlig kväll Pusssss <3


 


Kommentarer

Postat av: Vonka

1. LETA UPP SLADDEN!!!

2. Använd zon när du har ont i ryggen, skitbra ;.)

Puss på dig gumman

2009-05-26 23:41:08




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback