Mååååndag ..

Idag är det måndag och jag är JÄTTE TRÖTT ! Och jag har jääätttee ont i ryggen .. :( Men jag vet inte vad jag har gjort (?) lite lustigt :P hihi  JAg har tyvärr intw hittat sladden än .. inte för att jag har letat mer precis ;)
Men idag efter skolan så gjorde jag det jag har längtat efter lääääänge gissa vad ?!


Jooo, jag tog bort tråden ! SÅÅ jävla skönt !!!! Det gjorde ganska ont men skit i de nu är det över iallafall :D <3
Efter Tandl. så har jag inte gjort så mycket mer än att varit med Mamms och handlat lite :) <3


Imorgon börjar antagligen träningen igen vilket jag fick reda på idag .. Men jag har redan lovat Emma att följa med henne och göra Ansiktsbehandling son hon fick i presentkort hos Mammsen så imorgon så blir det att åka till Åhus efter skolan. Sen blir det ju kanske träning om jag hinner :) Men jag funderar på att sluta och börja på friskis .. men men jag får se ..
Men nu ska jag äta :) Det blev bara en kort uppdatering :)


                                                                                  Pussss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

FRIDA, du jag sa till dig du handlar alltid! får lite smått dampeee =)

2009-05-25 17:56:33




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback