Mammsen <3

Mammsen har haft kramper i hjärtat i ca 3 dagar och jag har tjatat på henne att hon ska åka in till sjukhuset HELA TIDEN ! Men hon har inte lyssnat och har mest skitit i det.. Vilket jag har blivit JÄTTE nervös av !! Men idag efter vi hade kommit hem från bromöllamöbel affär , markislagret , eko  så insåg mammsen att det var bäst att åka in till akuten !      Så det gjorde hon och jag åkte till färlöv... Nu ringde mammsen & pappsen precis och sa att allt var LUNGT och att hon ska vara uppkopplad på EKG hela natten så att dom har koll på allt som händer under natten...
Så att nu känns allt mycket lugnare :) Men iallafall så ska jag sova i färlöv ...
Så vi får hoppas att allt blir lungt under natten och att mammsen får åka hem imorn :) <33 
Stackars lilla mamma, jag älskar dig <3

Men ha det bra puss & kram <3


Kommentarer

Postat av: Vonka

Jävla Annika!!!! Hon måste ju ta dessa tecken på allvar!! Nu blir jag helt orolig! Hoppas det inte är någon fara. Kram lilla gumman

2009-05-21 21:39:41
URL: http://kotok.blogg.se/




Postat av: lisbeth

Oj då, hon måste ta det lungt. krama henne från mig o hör av dig om ni behöver hjälp med nåt. kramar Lisbeth

2009-05-22 10:30:13




Postat av: Anonym

stackars din lilla mamma hoppas hon kommer hem i dag o allt är bra kram

2009-05-22 18:29:05




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback