FUUCK BLOGG.SE

JAG HADE PRECIS SKRIVIT ETT LÅNGT INLÄGG SÅ BARA RADERAS ALLT !!! SÅ NU BLIR DET EN SNABB UPPDATERING!

Idag är det måndag vilket innebär ny vecka :) Skolan var seg idag men bara 2 dagar kvar SÅÅ skönt ! Efter skolan följde jag med Emma hem:) Vi stack till stallet, lika kul som alltid :) <3 Vi skulle gå en runda med Putte för han har ju aj aj i benen :( <3 Men vi gick typ 15 min sen vände vi och gick ut på kern så Putte fick beta lite och så att jag och Emma kunde lägga oss i allt gräs och snacka , skratta :) <3 vi tog även en j*vla massa foto :D Vid 7 tiden följde jag och Emma med Jens och Sabina och hämtade en ny kanin :) Skit sööt (L) Tack för en trevlig dag :) här kommer några av fotona från idag :)


Jag och Putte :) <3



Behöver jag ens säga att vi hade KUUL :) ?



Jag och Busan hon är ju bara sååå sööt :) <3



Denna bilden var ju såå fin :) (L)



Denna bilden hade vi väldigt kul åt :) Jag snackade ju faktiskt bara med han :)



Denna bilden får avsluta för den är ju bara så j*vla Seexy :P

Nu ska jag SOVA!! Natti Natti <3

Puss


Kommentarer

Postat av: Anonym

vilka härliga bilder på er kram

2009-05-19 23:33:27




Postat av: Emma

hahahahahahah!! sexy vet jag ju inte riktigt om den är:p hahahah älskar dig Frida Amanda Susan Nilsson !! <3

2009-05-20 15:51:03




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback