Onsdag!

Ja som sagt är det onsdag idag , eller ja en liten stund till iallafall ! :) Sen är vi leeeediga, eller ja.. de har vi varit sen kl 2 idag men men  :) sååå GÖTT ! <3
Men idag var vi i skolan .... inte så tråkigt faktiskt :)
Men efter skolan så stack jag och Desse in till stan en snabbrunda , sen tog vi bussen hem till mig och här har vi varit till nu :) Vi har haft jätte kul :) <3  Vid 7 tiden kom även Emma vilket oxå var kul :) <3 Vi hade jätte roligt tillsammans :D <3
Vi gick ut vid 9 och vi var hemma igen nu  kvart  över 11 ! så vi han  precis in sen skulle dom hem, Tråååkigt :'( <3
När vi var ute så sjöng vi lite och gick mest rundor överallt ! :) Måste bara säga att Desse är BÄÄST på att sjunga ! Asså seriöst jag och Emma ska fan anmäla henne till Idol typ nästa år ...! <3

Är det nån som vet hur gammal man måste va för att vara med i Idol ???

Men iallafall så ska jag göra vid mig för sängen... för nu börjar jag bli lite trött.. :P
Men imorgon så ska vi iväg på dagen sen vet jag inte mer än :) men vi får la se vad som händer :)
Hittade du på nått att göra idag ?? till Thess <3

Puss & Kram <3

Kommentarer

Postat av: Ida Johansson

16 frida :;D

2009-05-21 21:02:22
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/




Postat av: Anonym

aa elr hur!! måste fan göra det hon sjunger sjult bra!! :) älskar dig!! <3

2009-05-22 21:42:32




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback