Sommarlov !

Ja Jag vil ha SOMMARLOV NUUUU !  Men idag var det ju såklart  skoldag men nu är det ju snart helg igen :)
Fredagen kommer ju bli fruktansvärd  Men det kommer säkert ändå bli jättefint .. Men usch va synd om dom !!  :((( <333 Men jag hoppas att resten av helgen blir bättre <3


Idag har jag varit med Emma fast faktiskt har vi inte varit i stallet utan vi har varit hos mig :) Men vi kunde bara va till vid halv 6 för sen var hon tvungen att åka till stallet hihi så hon slapp ju inte det helt .. haha :P
När jag och Emma kom hem så åt vi nån pizzamacka sen åt vi glass men maaaasssaaa nöttopping :) GOOTTT !


Lite senare idag så ska jag och Emelie gå ut en runda :D ska bli trevligt :) Det skulle vi egentligen gjort förra veckan för att vi hade så kul när vi va ute förr förra veckan :) hahaha det blev komplicerat :P hahah


Jag och Emma smsade precis och kom på att vi vill till ULLARED! hihi ;)
Och bara för det så får ni en bild ! haha

 Dock ganska gammal bild men bätre än inget ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

söötis kommer sakna dig med älskling(L)<33//amina:P

2009-05-27 19:49:41




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback