Söndag :(

Hej hej :) Det blev aldrig att jag skrev igen igår , FÖRLÅT ! :P Men igår var vi ju först som sagt på Magazinet och gjorde Femkampen :DDD Det var JÄÄÄÄTTTEE ROLIGT :D Vi gjorde Boxning , Sumobrottning, Stocken , Bungy Run , Toa Racet :))) Tyvärr blir det inga bilder nu för jag hittar inte sladden :( Men jag lovar att lägga in bilderna så fort jag har hittat sladden :)


Men efter Femkampen så blev det en sväng in här sedan vidare till Färran så gick vi in en runda till Thess sen gick vi hem till till Madde m.m för då var det dags för fest  ;) RIKTIGT ROLIGT kan jag lova :D <3
Vi sprang ute och dansade rundor :P hahaha Sista gången vi sprang ute och dansade var typ vid halv 4  tiden haha stackars grannarna :P Lite senare vid 4 tiden så gick vi hem till Thess för då började dom bli lite trötta men inte jag
(som vanligt) hihi :) Väl hemma hos Thess och Fredrik så åt vi "nattamad" hahah rostade mackor med västkustsallad :D MUUUUMS ! Sen somnade vi vid halv 5 :)


Imorse vaknade vi vid  halv 12 tiden :D sen åt vi lite frallor till frukost, Gott :) Efter frukosten tog jag och Emma upp Nina (kaninen) och myste med henne samtidigt som vi spelade playstation,  Surf´s up ;) HAHA  Emma är oxå kär i kaninen nu :D hahah <3 Sen åkte vi hem vid 1 tiden ..


Vettni ????? I morgon ska den jävla tråden VÄCK!!!
Ska bli såååå fucking Jävla Skönt !!!

Men nu ska jag läsa rundor lite ;) ha en  trevlig söndag ! Puss , Kram <3

(ojj, va långt detta inlägget blev )

Kommentarer

Postat av: Anonym

glöm inte lägga in lite bilder hihi puss puss gumman

2009-05-25 08:16:26




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback