Toppen dag :)

Tjingeliiing :) <3

Vilket jobbigt väder det har varit idag ://
Men skit i de för dagen har ändå varit TOPPEN :D <3
Först var det som vanligt skolan vilket faktiskt var helt OK !
Först var det So vilket gick snabbt faktiskt , vi gjorde bara några frågor..
Sen var de No vilket var kul för där gör vi broar så då slipper man
allt annat som har med No att göra!!! Skönt..
Sen efter det hade vi matte prov ://  Men det gick nog ganska bra! :)
Sen var det dax för mat sen bar det av till lingonnäset.. 
Vi gick en runda och hade väldigt kul faktiskt för:
När det började regna så sprang alla in i en kohage på typ 5 min
men sen när någon såg att några från 8an kom springande
så var alla ute ur kohagen på MAX 1 min :P HAHAHAH


Men efter lingonnäset så bar det av hem till Angelica , Vilda :)
Där hade vi väldigt trevligt med massa mupp-foto :P
Och jag skämde ut mig för några som satt utanför Angelicas fönster :P HAHA
Det blev massa mys och lek :DDD <3 SÅÅ söt hon är ! <33
TACK FÖR DENNA DAGEN ! <3


Sen vid 6 tiden gick jag till bussen och bytte buss i stan och sen hem :)
Men nu ska jag gå upp och plocka fram kläder till imorgon :(( <3
Det kommer bli så hemskt :(( <33

Men ha det bra hörs imorgon PUUUSSSS <3


Kommentarer

Postat av: Vonka

Ja, du gumman lilla, bered dig på en jättejobbig dag! Tyvärr blir det inte lättar bara för man har varit på en eller flera begravningar. Tyvärr brukar det bara bli värre för man vet vad som komma skall...



Jag tänker på er imorgon.



Puss å kram snuttan

2009-05-28 22:42:59
URL: http://kotok.blogg.se/




Postat av: mamma

vi får försöka vara starka ja tror det blir en jätte fin begravning för lilla evelina kramis mamis

2009-05-29 02:09:11




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback