Underbar söndag :)

Ja som sagt så har denna Söndagen varit underbar :D Och det har varit sååå fint väder :)
Jag solade typ 1 timme och det syns faktiskt ganska mycket :D + I förra inlägget så glömde jag skriva att Emelie sov här från Fred till Lörd :) Alltid lika kul med henne :DDD <333

Typ vid 3 kom Thess , Rasmus , Moa då låg jag och solade och lyssnade på musik och jag diggade nog lite oxå för sen när jag märkte att Rasmus stod och glodde på mig så skrattade han bara :P
Sen grillade vi korv och åt tårta och Jag , Papps , Thess, Rasmus lekte lite med bollen :) väldigt roligt :)

Sen blev det .................. VATTENKRIG!  Alltid lika kul med vattenkrig :P HAHAHA
När dom hade åkte hem vid halv 7 tror jag de va ? Då gick jag in i duschen sen körde vi en runda :)
Och nu har vi precis ätit varma mackor :D Muuuums :D

Men imorgon är det dax för skolan igen : // Men det är ju bara 2 veckor kvar eller ja för oss är det typ bara 1 vecka kvar för nästa vecka ska vi proa 2dagar , städa , gå 1 mil .. Sen är det SOMMARLOV som jag har längtat !! :) 
Imorgon efter skolan så ska jag och Ida CYKLA till tollarp !!! :P HAHAHA
Man kan ju hoppas att det blir fint väder imorgon oxå så man kan cykla i linne och bli BRUN! :P

Jag vill att varje söndag ska vara så här härlig :D <33 Ha det bra nu ska jag kolla på tv :)  Pussssss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag kan inte cykla i linne ;(



jag e helllllllt sönder bränd ://





men de ska bli kul iaf :D<3

2009-05-31 20:51:56




Postat av: Angelica

mkt dålig updatering.

ILLA ILLA!! haha

2009-06-02 19:53:04
URL: http://vildaangelica.blogg.se/




Postat av: Therese Cederlund

Hej gumman !!!



Nu är de du som är lite dålig på uppdateeringen hihi



Puss och kram

2009-06-03 08:48:45
URL: http://familjencederlund.blogg.se/




Postat av: Anonym

hallo i dag är det onsdag du har inte skrivit sen i söndags nu måste du skriva kram

2009-06-03 08:54:49




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback