Freeeedag :)

Hejhej sötnosar! :) Idag är de ju fredag, vilket Frida älskar :D Det blev en bra dag idag som jag trodde  hade bara 3,5 lektioner :)  Denna kvällen kommer bli ännu bättre sen eftersom Bästa Tilda kommer hit och myser med mig ikväll ;) Anyway Jag har nästan precis kommit hem från stan med mammsen :D Hittade nyårsklänning, strumpor, vantar och lite annat  och massa som jag önskar mig i julklapp :) Taaack Mamma!
Även lite som jag och Emma ska ha imorgon^^ huhu  Nu har man nyår bestämt, eller lite grann iallafall ;D


8månader utan dig Farmor! <3
8månader sedan pappa hittade dig
8månader sedan allt var bra sedan blev skit 
8månader sedan jag grät så jag knappt kunde andas
8månader sedan jag tände första ljuset för dig 
8månader sedan allt började kännas tomt
8månader sedan allt blev svart
8månader sedan du försvann med ditt stora hjärta!

Jag älskar och saknar dig!



Pusss <3




Kommentarer

Postat av: Anonym

Va gulligt skrivet Frida vi älskar dig puss mamma o pappa

2009-11-20 20:19:00




Postat av: matilda

awe va fint vännen !

rooligkvällbritta!:D

finns alltid älskar dig vännen <3

2009-11-20 22:24:34
URL: http://fridaismyname.blogg.se/




Postat av: emma

riktigt fint skrivet gumman ! finns för dig och det vet du <333

2009-11-22 18:16:49




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback