godnatt,

Hej :) kvällen blev inte riktigt som jag trodde men bra ändå :) Smart som BRITTA och jag då så kommer man på att man ska på handbollsmatch 40 min innan den börjar :) Men sånt är livet, Vi sprang dit men han inte riktigt:P
Men det gick bra ändå :) Träffade massa kuligt folk där! Och var inte speciellt inne i matchen jag tror jag såg ett mål av typ 30 (a) Men kul va de :D Sen blev jag och BRITTA skjutsade halva vägen hem sen gick vi till skolan och träffade Chris & Nataley ett tag. Sen vidare hem till mig och kollade lite på Idol ;) 

Nu har jag inget att göra så jag kan ju lika gärna sova :P Imorgon på dagen vet jag inte vad som händer men kvällen blir säkert toppen :D Hörs imorgon Godnatt!

Måste ta nya bilder :P hittade inget kul bland bilderna nu^^ Men det ska tas nya imorgon, jag lovar! :D
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback