Helt okej ;)

Hej :) Skolan var väl okej idag :P 
Började med Varma Hjärtan möte de gick bra :) Sen gympa, okej det var ganska kul :) Matilda är riktigt kort och når inte över volleyboll nätet så ni vet :P haha Sen hemkunskap efter de och jag fick värsta utbrottet på dom jag jobbade med för dom bara dampade :P Alla kollade lite på mig och började skratta åt mig sen men skit samma, dom gjorde som jag sa iallafall ;) Efter de hade vi äckelNO, HATAR och fattar inte :P Sen ääääntligen ända rasten på hela dagen wiihoo :D Sen slöjd där var också helt okej ! :)


Efter skolan pluggade jag lite och nu har jag fastnat här (a) 
Men nu ska vi till farmors grav :/ hörs sen Puss<3



Kommentarer

Postat av: Snobben

Jo de gör jag visst!,

asså de va bara att jag har lite ont i mina armar så jag orkar inte sträka ut dom helt därför.

är inte liten så alla vet :)

2009-11-25 21:19:45




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback