IDIOT.

Hej, Jag är riktigt arg sur och besviken !!! Hur fan kan folk ens få för sig att göra nåt sånt här :O
Vi åkte till veterinären men min lilla kise så han gav henne lugnande och gav henne penicelin och rakade av lite päls. Då såg vi att hon hade två skotthål :O Alltså är det någon jävla idiot som har skjutit henne med antagligen luftgevär :O Det tog vid halsen men idioten som sköt siktade väl på huvudet :O Hon ska iallafall röntgas imorgon så vi är säkra på vad det är som har hänt :O Jag var riktigt rädd att vi skulle behöva avliva henne.
Jag började nästan gråta av att bara se hur ont hon hade.
Det finns några som vi misstänker har gjort detta, sjuka jävel! Jag är riktigt jävla sur!!!


Nu ska jag duscha och kolla så min lilla Lissa fortfarande lever, <3

Måste bara säga att jag inte kan proven. Riktigt jobbigt att plugga på alla glosor och de till bilden fattar jag knappt något av :P Oj nu får jag snabba mig att duscha har bara 30 min på mig sen är de Paradise :D

Pussss <3

Kommentarer

Postat av: Matilda

Neeeeeej men herregud !

är de han jag tror han han du vet han !

hoppas de blir bättre med henne ;oo !

hälsa henne från mig (A) <3

2009-11-25 21:23:35




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback