Lång dag i skogen :D

hejhej :) Inatt vet jag inte hur många gången jag har vänt moa för att hon snarkade mig i huvudet innan jag somnade :P Men tillslut somnade jag iallafall men sen vaknar hon kl SJU på morgonen och börjar snacka med mig närm jag sover. Jag bara kollade klockan och sa att det var natt och man skulle sova sen somnade jag och då gick hon så jag kunde somna om :) Sen vaknade jag vid 10 tiden..

Nu är vi hemma från en lång dag i skogen med Mamma, Pappa, Rasmus och Moa! Har varit riktigt mysigt:) Ikväll ska jag va med Nicole sen får vi se om det händer något kul :D Anners klarar vi oss själva också ;D Nu ska jag duscha och göra vid mig lite för just nu känner jag mig som en rappare med mina baggy jeans och tjocktröja haha :P

Ha de bra :)

de**ä*nsi*terä**
 

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback