överraskning :D

Hejj, idag hade vi överraskning för Ida, Matilda, Sybrenne :D Hade riktigt kul vi var på nöjesmagazinet och hade 5 kamp :)  Alla verkade ha kul, det togs massa foto men dom får ni en annan dag för jag orkar inte lägga in bilderna på datan just nu. Iallafall efter 5kampen så stack vi hem till mig och käkade och kollade på skräckfilmer :) Var ute och träffade Chris några minuter när han skulle gå till bussen (L)
Trevlig dag måste jag säga :) <3

ikväll händer inget, Imorgon ska jag va med Chris efter jag har varit hos min moster :) <3
Jävla idrottsskit i skolan imorgon och har bara 3 lektioner så det känns onödigt ! Vill hellre va hemma och plugga till so provet på onsd men mamam går inte riktigt med på de :( <3

 

Puss<3


Kommentarer

Postat av: Sybrenne

tack för denna roliga dagen :) det var SKIT KUL!! :D:D:D:D

2009-12-02 11:27:21




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback