Sovande småbarn :D

Yeaah Ralle snarkar på golvet på ena sidan brevid mig och Moa på andra sidan brevid mig i sängen. Lite trångt men ganska mysigt för hon är ju så liten^^ hihi  och kul att lyssna när hon snackar i sömne :)
awww, nu började hon precis krama runt min arm (a) Så om det blir stav fel i detta inlägget så skyller vi på Moa :D
Kvällen har varit helt okej :D Kollat idol mest och jag tyckte rätt person åkte ut om ni vill skriva upp de :D

Imorgon vet jag inte helt vad som händer än.. På dagen blir det antingen sticka till skogen och gå massa eller åkta till bromölla och kolla moppe till Emma, får se hur det blir imorgon :) Men en kompis ville träffas i stan, jäääävligt länge sedan vi träffades, så får se nu blev det svårt måste jag säga :P

På kvällen vet jag inte heller riktigt vad som händer äääään. Folket verkar ju helt sega denna helgen :/  Eller dom flesta iallafall. Kanske Ici och Alexx :D Ajaah det får bli ssom det blir :) Nu ska jag kolla lite annat sen ska jag väl lägga mig och smsa lite folk^^ sen sova maaaassor :D


Somsagtjagvetintevadjagskatrolängre.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback