Svar till snobben:P

haha jag har ju lovat att svara henne här, för att hon hatar när jag inte svarar på hennes kommentarer :P

1 : Jag snackar om att du är lite smått efterbliven gumman ;)
 
2 : HAHAHAHA kramp i armarna :P Jo, visst vi säger så ! du är visst kort :D

3 : HAHAHA precis som jag kan de snobben :P sitt du brevid mig men du kommer inte klara de för att du sitter brevid mig kan jag lova :P Akta så han inte ser som han gjorde på mig & emma (a) Och på amina :)

4: Nej, de tror jag inte p.g.a de jag sa på msn. Det hoppas jag också min lilla bebis ju! De ska jag göra, men är inte säker på att hon hälsar tillbaka ;) <3
 

Liten uppdatering ;) Nu är paradise hotel slut och jag ska snart göra vid mig och lägga mig :) Är riktigt trött!
Men funderar på lockigt hår imorgon också, vad tycker ni? Fläta inatt också ;)?

Pusss <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

HAHAHAH; snygging jag älskar diiiig ;D;D;D

erkänn jul är mysigt, :D

bara så du vet, kommer jag inte ha ögonbinda på mig på måndag :) <3

2009-11-26 18:31:16




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback