Tack till alla ;D

Hej folket :) Förlåt för att jag har varit dålig på att uppdatera idag men har varit sjukt trött sedan igår^^
Det blev inte riktigt som planerat igår men ändå riktigt trevlig kväll :D Jag och Nicole stack till Pernilla och festade lite :D hade riktigt kul! Jag hade aldrig träffat Pernilla innan men "det klickade" verkligen kom vi på :D
Iallafall senare på kvällen när jag stack hem så mötte Timmie mig sen träffade vi lite folk som skulle på någon fest :P Men tillslut kom vi iallafall hem till mig där linda, peter också var :D Sen kom Sanna, Jossan och Emilia också, sjukt kul kväll :D Jag åkte massa moppe igår det GILLAS :D Och jag tror jag börjar bli moppekär :D
Så tack till alla! <3


Somnade iallafall ganska sent och var tvungen att gå upp halv 10 imorse för att sticka till kyrkan med konfan, drygt som fan! Men när jag kom hem så sov jag i någon timme :) Vid 5 tiden stack jag och Emma in på julskyltningen i stan och fikade med Ellen och Monki, masssssa skratt fick man iallafall :D Vi köpte lite julklappar så nu har jag 4 julklappar klara :D


Jag och Emma träffade en ny "kompis" som heter Murat HAHAHAHAHA  han jobbade i någon affär och tyckte att vi hade köpt manliga presenter till Pappa och Micke :P Iallafall vi snackade lite med han eller jag skrattade nog mest :P Sen träffade vi Ale och någon Emil och hade lite kul med någon tant som bodde i vä

Emma: varför åker vi inte denna bussen?
Jag: För den går till österäng men ta du den om du vill ;) haha
Tanten: Nej den går till gamlegården faktiskt
Ale: Ja just de Emma :)
Jag: Ska du åka denna bussen? (till tanten)
Tanten: Nej jag bor i vä fast egentligen bor jag i helsingborg
Jag: jahaaa coolt ;) Där finns en stor pulkabacke i vä det vet jag
Tanten: Ja de finns det i helsingborg också, massa jävla backar finns här överallt ha de bra (sen ler hon utan tänder) och alla 3 börjar skratta xD

Ni kanske inte fattar men vi hade iallafall riktigt kul :D Det tog nästan en kvart för mig och Emma att gå från bussen hem till mig för jag skrattade så jag knappt kunde andas och Emma skrattade åt mitt skratt o.s.v så vi fick iallafall stanna flera gånger för att skratta. Och dom som känner mig vet att när jag skrattar riktigt mycket så kan jag stå på lite udda sätt :P Det gjorde jag idag jag stod och hängde åt ena sidan och skakade så mycket  jag skrattade :P Men nu har Emma åkt hem och jag ska kolla film med mamsen :D

 Bästa dagen på länge heltklart!

Hoppas ni orkade läsa allt :) Glöm inte lämna en kommentar :D
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback