Från Rosa&Grönt Till Vitt&Grått

Hellu :D Det känns som det var jättelänge sen jag skrev ett inlägg:P Det var ju egentligen inte så länge sen men ändå^^ haha

I onsdes åkte jag ju till Malin :D Vi har haft det jätte mysigt ! Myst med lite bebisar^^ hih de gillar Frida! :D
Jag har även träffat mitt nya kusinbarn Rasmus :D<3
Jag orkar inte berätta allt vi gjorde men vi åt massa pepparkakor, kollade på film och tjockade oss en hel del :P hihi

Och igår målade vi Emmas rum :D Grått , Vit det blev riktigt niice och det gick faktiskt ganska fort:) typ 4 timmar bara :D Och vi hade faktiskt riktigt roligt när vi målade :P Fast jag tror vi sjöng ganska högt^^
På kvällen när vi var klara med rummet och hade gjort vid oss m.m så kom först Tilda sen kom Ici, Alexandra, Josse :D Vi hade riktigt kul på mitt rum och tog massa galna foto, Men dom tänker jag inte visa här HA HA :)
Lite senare på kvällen så stack jag , Emma , Tilda , Ici , Alexandra ut och träffade lite folk ;) Sen stack Ici, Alexandra, Josse och Bitte hem på natten. KUUUUUL KVÄLLL!!!! Tack för igår flickor! :D

Idag är man ju lite småtrött^^ men det kan bero på att jag, Emma , Matilda var uppe kl SEX imorse och drack upp 1 liter pärondryck :P hahaha (asså vi somnade igen sen, men gick upp 9 för dom skulle iväg) och jag har haft världens konstigaste dröm plus att jag har snackat med Emma när jag halvsov och då råkade jag säga "jag tror jag ska ner och ta en macka" Det var då Emma sa "ja , jag följer med ner för jag är TÖRSTIG" hahaha men om ni undrar så åt jag ingen macka för det var bara något jag sa i drömmen till Ici :P

Men nu ska jag skriva klart mitt svenska reportage som ska vara inlämnat på måndag..
Ida: om du läser detta!!! Ska man skriva reportaget i ett block eller ? SMSA

Pusss

Kommentarer

Postat av: Matilda

Tack för en jätte trevligt kväll..

berom ursäkt för mig (A)

skämms som fan !!!

2009-10-30 14:56:52




Postat av: Ida johansson

hej nej du ska lämna in det´skrivet på datan <3

2009-10-31 00:21:44
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback