Hos SysterYster idag

Hejsan :)
Efter skolan tog jag bussen in till stan och köpte 2 nya ploppar :P Jag tappade ju 1 igår :P
Jag köpte en rosa och en grön (likadan) som jag hade innan.
Sen gick jag till Angelica och Vilda :) Vi hade riktigt trevligt där :)
Vilda snackar en hel del :P Hon säger typ Diiiida till mig , så söt ! <3
Emelie sa att bussen gick 06 och 36 så jag skulle ta den bussen 19.36.
Men precis när jag kom ut så körde bussen förbi och jag gick och kollade och den slutade gå 36 timmen innan
och den gick 21 istället.. Så det blev till att gå in till stan istället :)
Lite läskigt , men Emma räddade mig på mobilen :P haha

När jag hade kommit hem så kom Emma oxå hit. Och nu sitter vi här och kollar igenom bilderna från i lördes :P haha Lite efter 9 så ska vi ut och träffa Chris <3




1 månad med älskling idag (L)
Jag Älskar Dig (L)










Kommentarer

Postat av: Anonym

grattis snygging, bara jag som är aktiv på din blogg som kommenterar hela tiden:D

2009-10-21 21:37:02




Postat av: Chris

Älskar dig frida!

2009-10-22 22:28:08




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback