Jag och Tilda lekte lite med kameran :P

hahah ja visst :)
skolan gick riktigt fort idag faktiskt trots att det är måndag :D
Efter skolan cyklade jag hem ooch pluggade lite och sen fastnade jag här vid min lilla data (a)
Och snart .. eller ja om 1 timme ungefär så är det dags för utvecklingsamtal..
Det var ett tag sedan ni fick se lite bilder :P

Här är bilderna som jag och Tilda tog idag ;)
 


lika seriös som alltid ;)


Tilda i lite sådär fjortispose :P



Tilda ser helt rädd ut :P




Som Tilda säger  "vår klasskamrat Husse" :P HAHA  (suddig pga att den sämsta fotade:))



Denna får avsluta bara för att den är sååå snygg ;)


Pusss på er :*


Kommentarer

Postat av: Matilda

Frida din bajs ;ooooooo

ta bort den sista kolla min tänder och ännu värre MIN NÄSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAA:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

2009-10-19 21:38:26




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback