Kul kväll / natt !

Hejsan hoppsan :D
Igår kväll var det riktigt roligt ! Mitt och Nicoles Svengelska är riktigt nice :)
Vi var först hos mig lite (jag, Emma, Tilda , Nicole) Sen stack vi ut och träffade massa roligt folk :)
Och sen hände massa massa mmer men jag orkar inte berätta allt :P haha
Men tack för igår ! Kul kväll/natt ! <3

Idag vaknade man brevid Emma :P Det är inte så ovanligt att jag skriver det nu längre :P haha
Men vi har inte gjort så mycket idag.. Bara gjort pannkakor och kollat på skräckfilm typ :)
Riktigt roligt att kolla på skräckfilm med Emma för hon skriker och är jätterädd medans jag skrattar tills jag gråter :P hahahaha
Emma har precis åkt hem nu och nu är jag klar för denna kvällen oxå ;)
Kalas för Rasmus idag ju,  i Färlöv :D
Ska dra nu , Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback