Maaaliiiin !

Hejsan :D
Nu har jag lagt in alla klader och grejjor och packat tills imorn :D
Först imorgon ska jag intervjua en person sen ska jag ta tåget kvart i 11 till Bromölla (SMSA MIG FÖR JAG SKA ÅKA TÅG SJÄLV!!) :D
Där ska jag träffa min supersaknade kusin Malin! :D Ska bli riktigt roligt ! Sen sover jag där tills på torsdag :)
När jag tar tåget till K-stad igen på torsd så sticker jag direkt till Emma för vi ska måla om hennes rum :P haha sen på kvällen ska vi träffa lite folk ;)

Nu har ni fått min planering för 2 dagar framåt :)
För jag kommer nog inte blogga igen försen på fred så ni får klara er tills dess :)
Glöm INTE att smsa eller ringa mig imorn mellan halv 11-11 !! :D



eeeego bild (a)
Pussss <33

Kommentarer

Postat av: Lejla

SÖT!:)<3

2009-10-27 21:10:00
URL: http://llem.blogg.se/




Postat av: Anonym

Snygging älskling :)<3

2009-10-28 16:37:21




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback