malmöööu med Emma :D

Jajemän så sant så ! :D
Riktigt trevligt var det och vi köpte en hel del ^^ hihi
Köpte faktiskt bara 1 tröja på gina där jag brukar hitta mest :P Men så kan de va ibland ;)


Jag köpte :

Jeansleggins
Peace linne
Mysbyxor
Leggins
Tröja
Klänning
Piercing (vit sten)
Sen har jag säkert glömt lite :P haha

Det var lite pinsamt att mitt inne på triangeln så fick jag ett skrattanfall och skrattade så det ekade, och alla kollade på mig som jag var helt dum i huvudet :P HAHAHA


Här får ni se lite av fotona vi tog idag :D
Vi hade riktigt roligt på tåget :P
På vägen dit så var vi nog mest trötta och skrattade åt de mesta :p
Och på vägen hem så var vi nog också ganska trötta :P haha Men vi skrattade åt allt folk och det blev ännu roligare när vi märkte att folk började flytta längre ifrån oss för att vi skrattade så mycket :P HAHAHAHA 
Lite smått pinsamt (a) 


hahahaha handen ser riktigt stor ut :P hahaha



Skratt skratt (a) 



heheh ;)



Fråga mig inte vad jag håller på med för jag har ingen aning :P




Lite kassar :P haha de fotot kom togs nog inte med meningen :P



Jag ser lite chockad ut :P



HAHAHA denna bilden gillar jag ;)



Vi hade väldigt roligt åt denna bilden :P Men jag tror ingen fattar även om jag förklarar varför:P



Emma älskar bilden ;)



Bla denna sura tanten flyttade från oss :P
Emma var oxå med på bilden innan men jag klippte bort henne så att ni skulle kunna se surtanen ordentligt :D
(pinsamt om någon hade kommenterat att det är er mormor eller nått :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback