Trööööött

Hellu :)
Ikväll stack jag ut och träffade min älskling en stund ! <3
Jag följde han till bussen och vi snackade lite och så :)
Sen skulle egentligen Ici kommit till helge och träffat mig men det blev inte så.. Lite olika anledningar :P
Men på vägen hem från bussplatsen så träffade jag lite folk som jag var ute med ;)


Ikväll ska jag bara ta de lungt :) Ska lägga mig tidigt för imorgon ska vi ju till malmö :D

Här får ni se lite foto från i fredes med mina flickor :D<3


Nicole Posar ;)



HAHAHA



Nygren full i skratt :)



här handlar det om att bjuda lite på sig ;)


HAHAHAHA


Jag och min Swenglisch kompis :D



Tihihi ;)


Riktigt rolig kväll ! <3


Kommentarer

Postat av: emme

haha snyggingar då :D

2009-10-26 22:46:53
URL: http://prinsessanevelina.blogspot.om




Postat av: Anonym

SÖTNOSAR HIHIHIHIH

2009-10-27 14:40:23




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback