VAD KAN MAN GÖRA?!

HAHAHAHA nu har ni kommenterat lite :P
Får se hur jag gör men jag fortsätter iallafall ett tag till :)

Igårkväll kom Emma hit så lagade vi mat :D haha Det blev FAKTISKT gott ;) Anners är ju inte vi dom bästa på att laga mat (a) Lite senare så stack vi ut och jag fick min jacka som jag glömde hos bby för någon dag sedan:P
Så vi träffade Chris , Nataley , Joel lite. Sen stack vi till Köpinge, ganska dött där men jag och Emma hade iallafall kul åt varandra :D  Idag så vaxade vi benen, ganska meningslöst.. Men jag gillade att det gjorde så ont i någon sekund:P HAHAH jag är ju inte riktigt som alla andra :P

Och ikväll skulle egentligen jag och bby till Färlöv men det blir nog inte så för dom skulle bara kolla på film och det är inte speciellt roligt tycker jag.. Så vi får väl se vad som händer :)

Några förslag på vad jag och Chris kan göra ikväll :D?

Imorgon bär det av till malmöööu med Emma och kanske Emelie :D
Ska bli kul :D Nästan hela lovet har jag något planerat :) Ganska bra för jag hatar att bara ligga hemma och inte göra ett piss :P

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback