De där med rubriker..

är inte det lättaste.. Men hej på dig föresten ;) Jag har inte så mycket att blogga om just nu.. Jag hade bara inget bättre för mig. För jag är klar med läxan och Moa kommer inte försen vid 6 tiden :) Hon ska sova här inatt och jag tycker att hon ska sova i min säng för hon är ju så söt^^ hih, men vi får se hur det blir med den saken.
Iallafall så orkar jag inte blogga om skolan för den är som alla andra onsdagar :P haha

Jag är väldigt glad och bombar lite folk på msn^^ hihi men det är ingen som vill vara glad med mig :/ Och det är ju inte bra :P haha  Så jag får vara glad helt ensam tills Moa för då kan jag smitta lite glädje till henne ;) Teheheh
Funderar på att sticka ut lite med Moa ikväll :) Så att hon kanske får träffa päälsk :)<3 Vill se vad hon säger .P För hon brukar ju vara lite blyg 10 min sen snackar hon i sönder :P hahahah Men vi får se hur det blir med de ;)

Jag har märkt att jag bara skriver lite saker som jag hoppar upp i huvudet på mig :P haha
Jag försöker föresten leta upp en låt som är lika glad som jag.. men jag hittar ingen..
Iallafall nu ska jag vänta på Miin lilla MOA <3 Jag uppdaterar kanske lite senare innan jag lägger mig eller nått




Kisses <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback