Din Blick <3

Idag var det handbollsturnering på skolan :) Vi var inte med men första lektionen hade vi gympa så vi satt bara och kollade när några lag spelade typ 1 timme :) Riktigt gött faktiskt ! Sen hade vi hkk och det gick faktiskt bra :) Jag och Filippa är ett riktigt bra Team xD hahahah

Efter det hade vi No men då fick vi gå och kolla på handbolls finalen :) Jag och Emma satt mest och skrattade och smsade med folk :P haha Men visst.. Det var väl skitbra xD hahahah
Sen fick vi tillbaka No proven som vi gjorde i Fred. :/ Det gick inte sådär jätte bra. Så jag säger inte resultatet här :P haha Sen hade vi slöjd och det gick väl bra .

Och gissa vad jag gör nu ? Om inte lyssnar på Din blick igen (A) Typ tionde gången idag redan (A) hihi

Men den är riktigt fin faktiskt <333

Anners ska jag väl inte göra så mycket idag.. Plugga massa iallafall för vi har prov både imorn och på tors. Men som tur är så har vi Elevens val på morgonen så man kan plugga lite då :) <3
Nu ska jag käka Pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback