Ett halv år..

Hejsan :) Förlåt för dålig uppdatering men That`s life ;)
Igår kväll blev det som det var planerat från början. Alltså jag och Emma stack hem till Nicole :)
Vi hade riktigt trevligt faktiskt ! Det hände en liten olycka men som sagt det händer alla ! <3
Vi blev hämtade igår från Nicole. Tack vare att Chris fixade och det blev så bra det kunde bli !
Tack , vad hade man gjort utan dig ?  (A)

Iallafall nog om det. Idag vid halv 12 tiden imorse så stack jag , Emma till vilan och träffade Nicole för Emma skulle ha sin väska. Sen stack Emma hem. Jag och Nicole satt och snackade och så i typ 2 timmar sen stack vi ut och gick en hel del ! jag har nog gått ca 2 mil idag :) Vi skulle egentligen gått hem till mig och kolla på film men vi kom på att vi inte orkade sitta stilla och bara titta på film :P Så vi gick istället hihi
Så idag var det en lugn och trevlig dag med Nicole! <3
Nu ikväll vid 9 när jag var på väg hem så träffade jag Chris en liten stund :) <3

Imorgon får vi se vad som händer för vi har ju STUDIEDAG :D Riktigt gött!

______________________________________________________________________________________


Idag är det ett halvår sedan du lämnade oss Farmor. Den 20/3 jag minns den kvällen som den västa kvällen i hela mitt liv. Direkt när polisen ringde så förstod jag att något hade hänt. Jag skakade, jag var så himla rädd att det värsta hade hänt.. Och tyvärr så var det ju det värsta som hade hänt. Usch vilken kväll/natt.
När vi fick reda på vad som hade hänt så grät vi oavbrytet i flera timmar.
Och din begravning var så fin men ändå så hemsk. Att se den vita kistan stå där framme med blommor på och runt om kring och förstå att det var du som låg där i. <3

Jag saknar dig Farmor <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback