Frida är TRÖTT , Typ första gången xD

Tudelu sötnosar !

Idag gick jag som sagt upp JÄTTE TIDIGT!! klockan kvart över 8 var jag uppe.. :/
Jag gjorde vid mig och så sedan kom Vonka , Daniel vid 9 men jag hann bara träffa dom typ 10 min sen kom "MonsterThess" och hämtade mig så körde vi ner till Åhus för att jobba :P (hon såg lite ut som ett monster idag för hennes ena öga var helt svullet och äckligt :O ) Förlåt för att jag mobbar dig lite här Thess :P hihi Men jag blev faktiskt rädd för henne när hon kom in genom dörren imorse :O Hon var inte alls sig lik med de stora , röda , äckliga ögat :P haha
Men iallfall vi började jag , Mormor , Thess att jobba klockan 10 och när mormor öppnade dörren några min i 10 så kom där ca 20 pers inspringandes i affären ;o Det har varit riktigt mycket folk i affären hela dagen men det var faktiskt ganska roligt att stå där :) Jag fick dock lite damp på några jobbiga tanter :P hahaha Vi stängde kl 2 men såklart var där en fucking tant kvar ! hon var klar vid halv 3 men då fattade hon att vi inte tog kort idag så hon var tillbaka vid 3 och betalade ! Och då var man liiiiite irriterad. Men iallafall så var vi ifrån affären vid halv 4 ! :O

Och nu är man riktigt trött kan jag lova. Jag somnade ett tag innan :P Men sen stack jag ut med Chris :)<3 och även Felix , Robin trevligt, trevligt ! Men vi hann bara träffas en liten stund sen skulle dom iväg :/ Men iallafall hann jag träffa dig ett tag :) Tihi :D <333

Nu har nyss Bitte , Mats kommit :) Och ikväll kommer kanske Emma till mig anners sticker jag väl ut och träffar lite folk för jag orkar inte bara sitta här och tråka.. :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla bdb :) Pusss





ILY BBY<3


Kommentarer

Postat av: Chris ?

Älskar dig också frida :)<3

2009-09-29 16:59:20




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback