Heeelg :]

Hellu :) Idag är det fredag vilket innebär HEEEELG vilket jag har längtat efter sedan i tisdes :)
Idag i skolan var de Varma hjärtan möte :) trevligt, trevligt ! Pinsamt att Varma hjärtan fotot hänger på Torget så att alla kan se de :P ajaah skit samma :P Idag var Sollan inte lika sur för vi fick kolla på film och äta godis på so:n idag :D haha. Sen var väl skolan som alla andra fredagar  typ stressig , tråkig , jobbig men niice sista lektionen :P
Men efter skolan hämtade mamsen mig :P Och vi hara nyss varit och handlat haha (a)
Nu kommer mina bebisar till mig + Fredrik:D mina stooora bebisar Rasmus , Moa :) Vi ska fika med äppelkaka som jag har varit sugen på nu ca 2 veckor :P haha Sen sticker vi nog ut lite :) <3

Riktigt skönt med helg nu :D Dock får man inte sova ut imorn för jag ska till åhus och jobba kl 10 ..
Men jag ska upp redan 8 för att hinna hälsa på min faster Vonki Monki och Daniel som kommer imorgon bitti och äter frukost  :D <3 Emma följer nog med imorn och håller mig sällskap när jag "checkar läget" i affären :P hahaha
Men nu kom dom :)

Pusssssh på helgen :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback