Idol :)

Hejj igen ! <3 Nu sitter jag och kollar på Idol ! :D
Ikväll har jag varit ute med Matilda Sen kom Elin , Marley oxå :)
Men dom pallade inte med Marley mer så vi gick och lämnade honom igen :P HAHA
Vi gick mest rundor och snackade och lyssnade på musik och sånt
Vi skrev/ritade även lite överallt (A)

Men nu blev det reklam så jag kan skriva lite till :)
Hade velat sticka ut ikväll igen med det blir nog inte så :/ <3
Jag gillar verkligen att vara ute nu för tiden :)
Men nu ska jag kolla bdb oxå innan det börjar igen

klockan 9 är det ANDRA AVENYN så ni vet :D bara för att jag ÄLSKAR det :D <3

Pusss <333

Kommentarer

Postat av: Anonym

GUD VILKEN SNYGG BLOGG DU HAR PUZZ

2009-09-16 08:17:48




Postat av: Marie

Wowwww vilken fin bild Frida!!!!!Söt som socker:)

2009-09-16 13:32:17




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback