Piercing och Grejjor :P

haha Jajemänsan  rubriken stämmer faktiskt :D Äntligen har jag vågat :D !
Piercat överläppen för er som undrar ;) <3
Jag har varit nervös hela dagen (nääästan) Men när jag väl gjorde de så gjorde det INTE ont :P
Emma var med och filmade så vissa får väl se den imorgon :P(A)
Jag trodde jag skulle skrika men det gjorde jag inte :D:D
När nålen var igenom så sa

jag :Är det klart nu ?
Hon : Jaaa !
Jag : SEEERIÖÖÖÖÖST?!?!?

HAHAHA :P Well,well skolan var dryg som vanligt :P Och efter skolan stack vi ju in till stan och Emma köpte Adidas kofta och jag köpte hårfärg :P sen piercade jag ju mig :)
vid 20 över 4 tog Emma bussen och jag , Thess, Moa gick till donkan och köpte mat med oss hem xD
Vi hämtade Rasmus på hemvägen  :) Hem och åt sen gick Thess till föräldrar mötet :P Jag , Rasmus , Moa
gick ut och spelade fotboll och hoppade stutsmatta sen gick vi till grushålan :) Och var där lite sen hem och spelade lite fotboll till lekte vi dunkgömme :P Det verkade iallafall som att dom hade roligt och det var ju huvudsaken :D <3

Nu ska jag plugga till Danish- Le igen ;) Chris sa att den låten va bra och nu lyssnar jag på den ALL THE TIME typ :P hahaha
Skriver imorn PUSSS <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback