Tjingeling :)

Nu är det äntligen HEEEELG :D Riktigt skönt !
Det var inte många som visste att jag skulle pierca mig igår, men alla tyckte att det var fint och att jag passade i det m.m :) Det var ganska många som bara kom fram : är det riktig? När gjorde du den? Gjorde det ont? och mycket mer :P haha Direkt på MT så amina bara : KOLLA ALLA FRIDA HAR PIERCAT LÄPPEN:D:D haha
Sen på lektionen efter med 8c, d så skrek hon samma sak :P
haha Och även en gång på Torjet när där var massa folk :P haha

Men nog om det :P Vi hade ju No provet idag och det gick inte speciellt bra på vg, mvg uppgifterna :P Men vi får se hur det blir med de :P Vi fick tillbaka ett spanska arbete och som jag och matilda var i samma grupp på :) vi fick VG - :) haha
På Elevens val sista lektionen hade vi riktigt roligt och tog massa foto :P För er som inte har sett Amina i blondt hår så vill ni inte göra det heller xD hahahaha
som ni säkert märker så var skolan faktiskt helt okej idag:)

Ikväll ska Emma och antagligen Nicole komma sen sticker vi väl ut och raggar upp lite trevligt folk att umgås med resten av kvällen ;) haha Emma ska färga mitt hår ikväll :D bara lite blondare (A) kommer antagligen inte synas någon skillnad :P haha
Men nu kom mormor och ville se piercingen :P Hon kommer tycka det är jätte fult och onödigt det vet jag redan :P haha. Men jag lägger kanske in en bild sen ;) Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback