Yeaaah :)

Hejsan hoppsan :) Idag fick vi dom efterlängtade fotona :P haha
Blev ganska nöjd förutom en sak men det säger jag inte för då kommer alla att tänka på de :P haha
Men klassfotot blev inte alls bra !




Gillar dock de svartvita bättre :)
SNO INTE BILDERNA :P



Som sagt det blev inte alls bra ! jag är den 6 längst upp för er som inte visste de:P
Massa konstiga miner xD haha  Kolla in Matildas hello kitty strumpor ;) haha

Men denna dagen har varit riktigt tråkig.. Imorn blir det orientering, kanske inte så kul men jag och Matilda är ju lungt bäst på de dåvva^^ Eller vi var iallafall förra året men vi ska vara lika bra även detta året :D Så vi ska mötas några stycken vid kvart över 8 imorn och cykla nästan 1 mil och sen orientera ca 5km sen cykla hem igen 1 mil :P så det blir mycket motion imorgon :P haha Men vi får ju sluta ganska tidigt typ vid 11-12 nått sånt vilket ska bli riktigt gött :DD

Idag har jag även kommit på hur man skriver mitt skratt :P för jag skriver ju alltid "haha" eller "hihi" men mitt skratt stavas typ "teheheh" :) Faktiskt lite duktigt av mig att jag kom på det helt själv (a)

Ikväll kommer Emma och sover hos mig^^ För att hon pallar inte cykla från köpinge imornbitti :P
Så det ska bli trevligt :D Jag kan ju gissa på att vi sticker ut ikväll :) Träffas ute ikväll någon ?
Jag älskar verkligen att vara ute nu för tiden :P Det lät ungefär som att jag var 50..Nej men det är faktiskt alltid kul ute. Det spelar liksom ingen roll om det är varmt eller kallt!

Ajaah , kommentera gärna vad du tyckte om fotona :D
Och även om du vill träffas ute ikväll ?
Puss på detta + att Alicia fyller 1år idag grattis till den lilla underbara prinsessan, så även massor av pussar på henne :)<3




Kommentarer

Postat av: mamma

korten blev jätte bra o ja tycker matildas strumpor är gulliga ni blev jätte bra allihopa puss mamma

2009-09-28 17:55:18




Postat av: Vonka

Jag håller med mamma!!! men du jag är ju så j-a nyfiken... Är det håret till vänster?? kram

2009-09-28 23:02:34
URL: http://kotok.blogg.se/




Postat av: Matilda

Hahahaha erkänn mina strumpr slår alla :)

lite synd om hemin hans ansikte är under blixten på dit foto tönt :)

men jag gillar dig endå:) och orgenteringen gick ju super "tehehehe" :) <3

2009-09-29 13:32:07




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback