ARG!!!

Hej, nu var det ett tag sen jag skrev sist :/ Lovet började i torsdags fast jag var ju inte på praon så mycket förra veckan heller. Sen i tordags har det varit jätte mysigt och kul! I torsdags var det kyrkan vilket var riktigt drygt men efter det så stack några stycken ut och grillade och hade mysigt :) och i fredags var vonka & Daniel & Jomanda hos oss sen kom det fler på kvällen så det var riktigt kul kväll/natt! :D  I lördags var det bara jag och min älskling som satt ute och rökte vattenpipa och sjöng och hade jättemysigt! Igår var typ hela släkten hos mormor och morfar och firade mormor som fyller 76år idag :D GRATTIS!!! Sen på kvällen var det jag Chris & Dennis som satt ute och rökte vattenpipa och snackade och hade trevligt! Idag händer inte så mycket, är hos Thess nu med Chris & mamma & pappa och har nyss käkat, ska nog snart köra och köpa dippa sen åka hem och äte Chips och Dippa och kolla på skrackfilm!

Lovet kommer säkert att bli skitbra, har planer till nästan varje dag iallafall :)


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback