sorry för dålig uppdt.

hejhej, jag kände att det var väldigt länge sen jag skrev något här :P Men jag har tröttnat... Men iallafall det har hänt en hel del :) Jag har hmm.. haft PÅSKLOV :D:D Skit bra var det, hela lovet träffa jag pojkvän och vänner, så jävla bra!  Och sen började jag praoa på väwthuset som florist i måndes och det är verkligen jättekul och jag trivs jättebra! Jag hade velat stanna flera veckor till :) Och igår körde jag upp, och det gick as kalas :D Nu är det bara teorin kvar och det är det jobbigast. 
Men iallafall, nu är jag ganska inne på att välja florist linjen faktiskt, men vi får väl se om jag ändrar mig sen tills jag ska välja eller hur det blir :)

Denna helgen blir faktiskt lugn, riktigt länge sen jag hade en lugn helg. Imorgon blir det malmö med mamma, pappa, mormor, morfar :) kommer säkert bli mysigt! Resten av helgen ska jag umgås med Älsklingen :)


Chris, jag älskar dig



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback