Ett tag till...

Hejsan :) Jag har tänk på det Amina sa att det är ju inte så viktigt med kommentarerna så jag fortsätter nog iallafall jag kan ju skriva lite om vad jag vill och kanske inte lika ofta. Men vi får se. Idag är det ju Tisdag som jag verkligen hatar men denna var ändå ganska okej :) Alla har varit så roliga och glada idag så det har även smittat mig så jag har varit på mycket bättre humör än vad jag brukar på tisdagar :P haha

Efter skolan stack jag och Emma in till stan och fixade lite saker och jag hittade massa kläder jag vill ha men jag orkade inte prova och sånt så jag sket i de :P  Men vi hade trevligt i stan träffade även en jätteglad Ida & Matilda ;) Men jag och Emma hade jävligt kul på bussen hem till mig. Vi försökte komma på vad alla jobbade med och höll på med när dom inte jobbade :P haha Jag skrattade hela vägen hem och typ 10 min efter jag hade kommit in genom dörren :P haha! Pappa mobbade mig lite för mitt skratt... IGEN ;)

 Bild från sist när vi festade i stugan:)



Puss <3

Kommentarer

Postat av: Vonka

Men hallåå?? Vad händer? Jag har inte haft tid att följa alla bloggar ingående :-( men du ska ju blogga för att DU tycker det är kul! Jag tröttnar oxå ibland men när jag tittar tillbaka så kan jag se hur mycket jag gjort å då bara älskar jag det :-)



Är det någon som jagar dig? Varför? Jag vet att det var någon för ett tag sedan som höll på med dig men har den/det fortsatt??



Love U puss

2010-02-09 20:37:52
URL: http://kotok.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback