Ljus i hela rummet.

Hej :D Nu har jag tid att skriva lite mer än innan. Dagen har varit riktigt bra, bästa på länge! Emma och jag hade jävligt kul på gympan och resten av lektionerna gjorde vi inte så mycket. 7 lärare sjuka så det var ganska lungt :D På en lektion så sjöng såklart hela klassen och då satt jag såklart där helt röd i huvudet ;O
Och Jag fick sluta en halv 2 idag bara för att jag fyllde år :D Riktigt snällt av Lydia, men det kan va för att först var hon skit sur på mig och började skälla men när jag berättade att jag fyllde år bad hon om ursäkt och kramade mig och började fråga vad jag hade fått och blablabla :P hahaha

Efter skolan följde Emma med mig hem och sen kom Chris och mormor&morfar och Thess&Fredrik och barnen :D Så fikade vi och sånt sen har jag bara umgåtts med min älskling resten av dagen/kvällen! Massa tända ljus på rummet DET GILLAS :D <3 As mysig dag iallafall och tack till alla som har grattat mig hela dagen:D


Bild från i lördes, bilden är helt klart bäst! (Y)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback